Temple of Time nagemaakt in Unreal Engine 4
Nu de Unreal Engine 4 toegankelijker is dan ooit zien we heel wat mooie en leuke creaties opduiken. Zo heeft animator Michael Eurek de Temple of Time uit The Legend of Zelda nagemaakt met behulp van de Unreal Engine 4, hetgeen onderstaand resultaat oplevert. Eurek werkte er zes maanden aan en maakte verder nog gebruik van Maya, Z-brush en Photoshop. Geslaagd of toch maar wachten op de magie van Nintendo?
trickgfx
maanden*
Phazon
Looks generic as hell en helemaal niet aantrekkelijk. Tech demo van 2011 >>>>>> dit
gamma_gamer Phazon
Als het toch zo generic as hell is, waar is jouw versie dan? Graag een youtube link!
'Soul gamma_gamer
http://www.youtube.com/watch?v=K8c_u-YARgg
Zoals Phazon zegt ziet dit er niet uit. Geef mij maar deze versie :) Die toch een pak beter is qua sfeer.
Xtralecherus 'Soul
Verschil dat 1 persoon dit gemaakt heeft en wsl 10-100 mensen die techdemo. Appels en peren.. Mss even verder denken dan dat.
Marginal0 Xtralecherus
Een appel en een mand appels dan. ;) T'is dat ze ongeveer van hetzelfde kaliber zijn.
Vind het wel chique op zich. Knap werk.
'Soul Xtralecherus
Daar gaat het hier toch helemaal niet om? Het gaat hem om het feit dat het er maar meh uitziet, niet hoeveel man er aan gewerkt heeft :)
Phazon Xtralecherus
Die tech demo werd door een man of 8-10 op vier weken tijd gemaakt bij Nintendo.
En het ziet er gewoon niet uit, want de artstyle trekt op niets. Iedereen met wat programmakunsten kan wat prullen met de UE SKD en dergelijke zaken maken.
LeXtruX
this is what I want xD
gamma_gamer
11/10, would draw Master Sword from pedestal!